söndag 2 augusti 2009

Ny väska till datorn

Efter att ha legat och mognat på sybordet i ett par veckor så har jag äntligen fått tummen ur den berömda kroppsdelen och gjort ett projekt helt klart. Mycket lyckat faktiskt. En ytterväska och ett innerfodral efter mönster i Fat Quarter. Till lilla datorn alltså! Svårt att fota så det blir snyggt. Undrar hur proffsen ör? Stoppar upp med papper???


Tygerna är bara restbitar som blivit över och fodret är ett loppisfynd från Röda Korset.
Trevlig helg!
Pysselpedagog

3 kommentarer:

  1. Men den är ju bara sååå snygg!
    Jättefina färger o tyger oxå.
    Nu blev jag sugen på en bärbar dator.
    :-)

    SvaraRadera
  2. Den är jätteläcker!!!!!!!
    Min laptopväska ligger fortfarande på skrivbordsstadiet. Har den i huvudet men måste få till den på papper innan jag börjar klippa i tyget. Vill ha lite "inredning" och vet inte riktigt hur jag ska få till det.
    Nu har jag fått ny inspiration och kommer att ta tag i det när semestern är slut. //BiZen

    SvaraRadera
  3. Ohh vilken fin dataväska!! Får nästan köpa mig en liten dator så jag kan sy mig en sån fin väska!

    SvaraRadera