fredag 7 augusti 2009

Liten och stor.

Häromdagen så fattade jag det där med syskonkärlek till fullo! Lilla L och jag åkte och hälsade på Storasyster på henner jobb på Nytorps Naturbruksgymnasium i Arbrå. Naturligtvis så var det läge att få rida lite. Alla Lilla L:s syskon har ridit framför mig i sadeln redan som bebisar men nu har jag ingen stor häst längre och alltså får Storasyster rycka in. Här rider de på James som är skolans snällaste häst och har använts till handikapplektioner. Gudomligt snäll häst!
Lilla L travade också och sitter så tryggt framför Storasyster i sadeln.
Lycka är många syskon!






1 kommentar:

  1. Hej!

    Tack för det jättefina Ekopaketet!
    Jag har varit bortrest och därför inte kunnat blogga om det och nu när jag skulle göra det så hittar jag inte kortläsaren. Men inlägget kommer under helgen.
    Det var verkligen mitt i prick! Nu ska jag börja med lite virkning och tyget kommer passa bra till små saker till äldsta killens nya rum som vi ska göra iordning under helgen.
    Väskan passar bra att ta med till stranden och både jag och min man dricker mycket kaffe samt att vi bor i Gävle så det passar bra med en sådan väska.
    Jag listade nästan genast ut att det var du eftersom du skrev att du hade djur.
    Såg att du bor i Bollnäs! Jag brukar vara dit lite då och då eftersom min ena syster bor där. Dessutom bor mina föräldrar och min ena bror i Edsbyn så det blir rätt många genomresor!

    Ha en fortsatt trevlig sommar!

    SvaraRadera