lördag 4 juli 2009

Sommarväder

Man ska akta sig för att önska något, för det kan nämligen slå in! Jag önskade mig en varm och skön sommar. Tyvärr förll nog ordet skön bort när min önskan nådde Högste Vederbörande. Den blev i alla fall VARM! Lilla L springer för det mesta omkring utan kläder iförd solskydd +50.
Eftersom det inte gick att släpa ut symaskinen så har det blivit en hel del handsömnad istället. Den här bonaden har jag knåpat på både inne och ute.

Nu har jag istället övergått till virkning. För tillfället så blir det den här söta trädgårdsmusen som finns som Chrochet along hos Ulliga gulliga saker

Tur att man bor granne med Garntjänst när garnandan faller på! Det är även en hatt till lilla L på gång men den blir det bild på när den (så småningom) blir klar.

Svimma inte i värmen! Snart är det jul hälsar Pysselpedagog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar