onsdag 22 juli 2009

Ett litet paket i lådan...

...kom det i dag till mig. Avsändaren hade finurligt nog tejpat över sin lilla tygetikett med en pappersbit så jag inte skulle se vem det var ifrån på en gång. Efter lite gluttande på andras bloggar och med ledtråd av katthåren i tejpen så kom jag till slut fram till att det var Pysslingens som var "mamma" till mitt paket i Eko-Swapen. Dvs. Henrietta.




Paketet innehöll ett återvunnet tyg, en fin tröja i ett av mina absoluta favorittyg, tidingen Ottobre samt ett paket ekologiskt kaffe. Man TACKAR & BOCKAR! Tröjan får lilla L ha på dagis i morgon, kaffet ska jag avnjuta första koppen av till tv:n snart. Tyvärr hade jag tidningen redan men jag har andra som gärna tar över den! Tyget gav mig nostalgi-vibbar! När jag gifte mig (för 23 år sedan) så medförde min man i bohaget ett antal underlakan i detta tyg. Dessa slet vi ut, sydde babylakan av när första barnet kom och jag slängde den sista biten för några år sedan efter att mina valpar hade använt den i sin sovlåda. Detta blir nog lakan till lilla L:s säng!
Jag bara älskar att swappa saker med andra! Mitt paket är inte avsänt ännu utan väntar på att jag ska komma iväg och införskaffa den sista delen. Hoppas mottagaren blir nöjd!
Drunkna inte i sommarregnet!
Hälsar Pysselpedagog

1 kommentar:

  1. Attans att katthåren avsöljade mig *skrattar* tyvärr har vi många av den varan här hemma *L*
    Synd med tidningen dock, hoppades ju att du inte hade den.
    Skönt att du blev nöjd ändå!

    SvaraRadera